maría roja

Dasein #2

Videoperformance con Adriana Pazos Ottón
6´ aprox.
2016

Dasein [ˈd̥ɑːza͡ɪ̯n] é un termo alemán que combina as palabras «ser» (sein) e «aí» (da), significando «existencia».

Non somos realidade senón posibilidade. Exectadas cara o futuro, cara a expansión das múltiples posibilidades, somos a acción. Esta multiplicidade de realización, de infinidade ofrecida na que estamos inmersas e cara onde nos dirixen os nosos posibles, é o continuo no que navegamos, no que somos e nos expresamos. Sucesión, multiplicidade, articulación, potencia, facticidade, expansión, continuidade e prolongación; o ser do mundo e o ser da vida humana. Pero o tan extenso non é abarcable nunha soa mirada. Que queda na periferia, na visión lateral, nas marxes?

Inmerso nun contexto urbano, habitando as superficies físicas dispoñibles, o corpo vaise articulando. Este, dun modo improvisado, convértese nun axente vitalizador do espazo, resaltando o cromatismo e a liñalidade dos planos achados, concibidos e habitados como fondos pictóricos. A dinámica maniféstase na sucesión paseo/encontro/relación do corpo coa liña e o plano, transitando entre o naturalista e o abstracto, resolvéndose en accións inconclusas, movementos de intencións esvaecidas, devires erráticos, xestos repetitivos, coordinados, non propositivos, que xorden deste diálogo formal.

Peza creada ex profeso para a exposición EXPERIMENTA 10+1, comisariada por Paula Cabaleiro coa asistencia de Iñigo Rodríguez Román, inaugurada no Centro Cultural Marcos Valcárcel de Ourense o 7 de outubro de 2016.


Dasein #2

Videoperformance con Adriana Pazos Ottón
6´ aprox.
2016

Dasein [ˈd̥ɑːza͡ɪ̯n] es un término alemán que combina las palabras «ser» (sein) y «ahí» (da), significando «existencia».

No somos realidad sino posibilidad. Eyectadas hacia el futuro, hacia la expansión de las múltiples posibilidades, somos la acción. Esta multiplicidad de realización, de infinitud ofrecida en la que estamos inmersas y hacia donde nos dirigen nuestros posibles, es el continuo en el que navegamos, en el que somos y nos expresamos. Sucesión, multiplicidad, articulación, potencia, facticidad, expansión, continuidad y prolongación; el ser del mundo y el ser de la vida humana. Pero lo tan extenso no es abarcable en una sola mirada. ¿Qué queda en la periferia, en la visión lateral, en los márgenes?

Inmerso en un contexto urbano, habitando las superficies físicas disponibles, el cuerpo se va articulando. Éste, de un modo improvisado, se convierte en un agente vitalizador del espacio, resaltando el cromatismo y la linealidad de los planos hallados, concebidos y habitados como fondos pictóricos. La dinámica se manifiesta en la sucesión paseo/encuentro/relación del cuerpo con la línea y el plano, transitando entre lo naturalista y lo abstracto, resolviéndose en acciones inconclusas, movimientos de intenciones desvanecidas, devenires erráticos, gestos repetitivos, coordinados, no propositivos, que surgen de este diálogo formal.

Pieza creada ex profeso para la exposición EXPERIMENTA 10+1, comisariada por Paula Cabaleiro con la asistencia de Iñigo Rodríguez Román, inaugurada en el Centro Cultural Marcos Valcárcel de Ourense el 7 de octubre de 2016.